Din arbejdsgiver får
Et indblik i, hvordan andre organisationer griber digitale udfordringer an og hvilke trends, I skal være opmærksomme på
En gladere og mere motiveret medarbejder, der udvikler sig både fagligt, personligt og socialt
Et budgetvenligt (men lige så givende) udviklingstilbud til medarbejderen
Promovering af egen virksomhed, både i relation til nye kundeemner eller nye, dygtige kandidater
Bedre samarbejde mellem fagligheder, da Repos netop skaber gensidig forståelse for hele det digitale økosystem
Du får
Et fællesskab bestående af nogle af de dygtigste digitale kvinder i Hovedstadsområdet
Et rum for ligesindede, der deler dine interesser, ambitioner og bekymringer
Sparring på konkrete udfordringer i dit arbejdsliv
Et udvidet netværk med nye kompetente relationer, der kan gøre dig endnu klogere på dig selv og dit fag
Et digital udviklingshæfte, hvor du kan dokumentere dine indsigter og erfaringer fra forløbet
Anledning til at afklare og arbejde målrettet med dine karriere-, og fagmål
Brug for argumenter til chefen?
Kan arbejdsgiveren betale?
Ja! Mange arbejdspladser har valgt at betale deres medarbejderes udviklingsforløb i Repos. Det gør det, fordi de ting, vi arbejder med i netværket ikke kun er givende på et personligt plan, men i høj grad også professionelt.
I Repos’ udviklingsforløb bliver medlemmerne bedre til at sætte mål og dokumentere fremdrift. Vi arbejder intensivt med at formulere kompetencer og holde dem i relation til arbejdsglæde og udvikling, så vi konstant bliver ikke bare bedre, men gladere i vores arbejde.
Vi identificerer vores styrker, svagheder og udviklingsområder, og hvordan vi bedst sætter dem i spil. Desuden arbejder vi med forhandlingsteknikker, som kan sikre din arbejdsplads bedre kunde- eller leverandøraftaler, samt giver dig en selvsikkerhed i din kommunikation både internt og eksternt.
Endelig samler vi nogle af landets dygtigste kvinder i det digitale felt, så du er garanteret at gå fra hver mødegang med nye input og bliver helt skarp på, hvad de nyeste digitale tendenser er.